International Natural Hair Meet Up Day weer in Amsterdam

  • Gisele

    Op zaterdag 17 mei zal het jaarlijkse internationale evenement : International Natural Hair Meet Up Day voor de tweede keer in Amsterdam worden gehouden. Gisèle, eigenaresse van de webshop Shesells.nl treedt op als gastvrouw van het evenement met als slogan A Natural hair Celebration. Op 17 mei zullen wereldwijd geïnteresseerden in natuurlijke krullen en kroeshaar elkaar ontmoeten, informatie uitwisselen en deelnemen aan activiteiten rondom dit onderwerp. Op het programma in Amsterdam staan onder andere een niet eerder vertoonde documentaire over de keuze voor natuurlijk haar, een paneldiscussie, een workshop met haarverzorgingstips, verkoop van haarproducten en sieraden, fotoshoots, gratis goodiebags en nog veel meer. Kaarten zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar via de website www.naturalhairday.eventbrite.nl

    Voor meer informatie en interviews: Gisèle, She Sells, info@shesells.nl, 020-3656692

  • Stephanie

    Beste,

    Ik ben van België en zou graag willen deelenemen aan de international hair meet up day. Helaas heb ik niet veel vriendinnen met krulhaar… ik informeer nog bij enkelen, maar vroeg me af of het mogelijk was op de dag zelf langs te komen. Is het verplicht om voorverkoop tickets aan te schaffen?

    Met vriendelijke groeten,

    Stephanie