oplichters BRAZILIAN-HAIR.COM

  • Dora

    OPLICHTERS BRAZILIAN-HAIR.COM! Nooit weave kopen op de site brazilian-hair.com!

    Betaald via ideal en nooit meer iets vernomen na, emails en telefoontjes er wordt niet gereageerd!

  • Nanda

    Ik heb ook een bestelling geplaatst,betaald en nooit geleverd gekregen . Gebeld,gemaild maar zijn onbereikbaar.

    Heb een brief naar Radar gestuurd nu!

  • xxxx

    Ik heb dus ook hetzelfde probleem, Is jullie bestelling inmiddels al binnen.

    Verder heb ik via de kamer van koophandel de gegevens van de eigenares achterhaald. Als ik binnen een paar dagen niets te horen krijg, ga ik ff op adres langs.

  • Welovewigs

    Hallo Dora,

    Wat vervelend dat je zo bent opgelicht. Ik heb dit al vaker gehoord over deze website. Verschrikkelijk!

    Ik heb zelf een Nederlandse webshop in haarwerken zoals lace Wigs, weaves, hair extensions en haarproducten.

    Wij bieden verschillende soorten haar aan zoals brazilian hair, Indian hair, Virginia hair enz. Wij kunnenalle soorten krullen, kleuren en lengtes leveren. Neem eens een kijkje op www.welovewigs.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Arne Scholte

  • Nani

    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met Brazilian-hair.com! Kan hier niks aan gedaan worden? Ze laat helemaal niets van zich horen, ik ben ook al aan de deur geweest. Uiteraard niemand doet open!!