Haar wave of vlechten

  • Nancy

    Ik zoek iemand die haren kan waven of vlechten voor mij in omgeving van utrecht amersfoort

  • xaviera

    Goededag ik lees dat u iemand zoekt om u haar te weaven .

    Mijn naam is xaviera zelf woon ik in amsterdam .

    Haren doen is mijn hobby , heb 3 jaar op de kapper school gezeten , gewerkt in een blackhair salon , en nu doe ik het als mijn hobby thuis voor klanten .

    Ik doe verschilllen weave technieken , hangt er vanaf de klant wilt .

    Wilt die een full weave , opgevuld (dat houdt in tussen u eigen haar wat banen om het wat voller temaken of wil u alles weg gevlochten en geweaved hebben met een beetje haar aan de voorkant om het te dekken .

    Na het weaven doe ik ook relaxen (van u eigen haar ) ( , wassen fhonen tangen , of alleen fhonen en tangen , bent u geintereseerd kunt u mij een berichtje sturen .

    Bent u in bezit van een ping of whats ap is ook handig kan ik wat fotos sturen van wat ik allemaal doe

    Hoop u voldoende te hebben geinformeerd .

    groetjes

  • JUz Salon

    Beste Nancy,

    Wij zijn een kapsalon in Utrecht de JUz Salon, erg dicht bij u woonplaats Amersfoort. De salon is makkelijk te bereiken en wij doen verschillende soorten weave. Daarnaast zijn onze prijzen erg aangenaam. Neem een kijkje op onze website en/of Facebook voor meer informatie en voorbeelden.

    www.facebook.com/JUzSalon

    www.juzsalon.nl

    Hopelijk tot snel!

    Met vriendelijke groeten

    Het JUz Salon Team

  • Pamela

    hoi,

    ik ben een mobiele afro kapster in rotterdam maar kan naar utrecht toe.

    Ik heb 3 jaar ervaring met black hair. Behandelingen zoals ontkroezen, weaven, vlechten , dreads