Ik zoek iemand die haren kan waven of vlechten voor mij in omgeving van utrecht amersfoort
Goededag ik lees dat u iemand zoekt om u haar te weaven .
Mijn naam is xaviera zelf woon ik in amsterdam .
Haren doen is mijn hobby , heb 3 jaar op de kapper school gezeten , gewerkt in een blackhair salon , en nu doe ik het als mijn hobby thuis voor klanten .
Ik doe verschilllen weave technieken , hangt er vanaf de klant wilt .
Wilt die een full weave , opgevuld (dat houdt in tussen u eigen haar wat banen om het wat voller temaken of wil u alles weg gevlochten en geweaved hebben met een beetje haar aan de voorkant om het te dekken .
Na het weaven doe ik ook relaxen (van u eigen haar ) ( , wassen fhonen tangen , of alleen fhonen en tangen , bent u geintereseerd kunt u mij een berichtje sturen .
Bent u in bezit van een ping of whats ap is ook handig kan ik wat fotos sturen van wat ik allemaal doe
Hoop u voldoende te hebben geinformeerd .
groetjes
Beste Nancy,
Wij zijn een kapsalon in Utrecht de JUz Salon, erg dicht bij u woonplaats Amersfoort. De salon is makkelijk te bereiken en wij doen verschillende soorten weave. Daarnaast zijn onze prijzen erg aangenaam. Neem een kijkje op onze website en/of Facebook voor meer informatie en voorbeelden.
www.facebook.com/JUzSalon
www.juzsalon.nl
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groeten
Het JUz Salon Team
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?