kroes haar ontkroezen

  • Bettina Schoppers

    Hallo, mijn dochter (14 jaar ((adoptie uit Brasil) heeft kroeshaar en wil dit graag stijl hebben. Ze heeft als ze het zelf kamt, (wat ze graag wil, tja ze is 14 ) veel last van klitten die ze er bijna niet uit krijgt. Ze is licht meervoudig beperkt dus met een stijltang is geen optie. Nu denken we aan parmanant ontkroezen..( voor ons allen hier dus de makkelijkte optie)

    Wie weet waar je waar en wat kunt kopen…. ( bij de kapper is het best wel prijzig voor een gezin met 4 kids) Dus wie heeft er info en kan mij helpen … Dan kan ik mijn oudste dochter “blij ” kan maken…. alvast bedankt…

  • tasja

    hoi,

    ik ben een kapster en heb ervaring met blackhair en kan u wellicht helpen met meer info.

    mijn email is tasja_464@hotmail.com

  • `Sandra

    Ik weet niet waar je woont, Ik ben zelf een ervaren kapster ik zelf woont in Rotterdam Als je de producten in huis zou halen wil ik het voor je dochter doen..

    Wie weet tot ziens

  • Brigitte

    Beste Bettina,

    Het ontkroezen heeft intesieve verzorging nodig en meisjes van 14 kunnen dat vaak niet aan. Zo te lezen zal het ook voor jou extra tijd vergen. Ik verwijs jou en jouw dochter naar de website van mahoganycurls.com. Daar kun je filmpjes bekijken over een simpele en gemakkelijke haarverzorging, zonder allerlei chemische behandelingen. Mijn dochter is er in elk geval bij gebaat en zij kan het zelf helemaal alleen stylen. succes!!

  • MarloesG

    Heb je wel eens aan een Tangle Teezer gedacht? Is een superfijne borstel waarmee je makkelijk door kroeshaar kan kammen.

    Groetjes,

    Marloes

  • tori oso utrecht

    Beste mevrouw,

    Waarschijnlijk bent u al geholpen nav onderstaande reacties. Bijgaand event willen we u niet onthouden, gezien we denken dat u enorm veel tips kunt krijgen of mensen uit het vak kan spreken.

    Wij organiseren op zaterdag 22 september de 2e editie van Its all about hair (2010 was de 1e) in Utrecht. Een kleinschalig maar succesvol event waar we verbinding leggen tussen bezoekers die geinteresseerd zijn in de wereld van kroes, krullend en mixed hair. Ook voor personen met gerelaxed, gevlochten of gewaved haar is dit interessant.

    Er vinden workshops plaats, er zijn diverse standhouders aanwezig en we organiseren een talkshow black hair en commercie. De moeite waard om een bezoekje te brengen.

    Aanmelden is wel verplicht om teleurstellingen te voorkomen. Dit kan via torioso@gmail.com

    Meer info, kunt u lezen op onze website www.torioso.nl

    Vriendelijke groet,

    Natalja

    Tori Oso Utrecht

  • Pamela

    Hoi,

    ik ben een mobiele afro kaptser en werk onder de bedrijf africanhair.

    africanhair.nl

    bel 0655574170 voor afspraak of stuur een email

    xxx